.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت آخرین یارانه دولت به مطبوعات

آخرین یارانه دولت دهم به مطبوعات به حساب مدیران مسئول نشریات واریز شد.

یک نوبت یارانه کامل سه ماه به مطبوعات و نشریات سراسر کشور پرداخت شده است. این خبر را محمدجعفر محمدزاده معاون امور مطبوعاتی به خبرنگار مهر اعلام کرد و گفت: این یارانه که مربوط به فصل بهار بوده است، هفته گذشته به تمامی نشریات و روزنامه‌ها پرداخت شده است.
 
واریز یک نوبت یارانه کامل به حساب مدیران مسئول نشریات سراسر کشور در حالی در هفته پایانی تیرماه انجام شده که به گفته علی‌اکبر بهبهانی رئیس شرکت تعاونی مطبوعاتی کشور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت ماه امسال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته بود تا با توجه به مشکلات مطبوعات، یارانه آنها پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پرداخت شود.
 
البته سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیشتر به خبرنگار مهر گفته بود: اگر مبالغ مربوطه اختصاص پیدا کند، یارانه مطبوعات قبل از انتخابات پرداخت می‌شود.
 
در هر حال این آخرین یارانه مطبوعات در دولت دهم بوده که باز هم با تاخیر به حساب مدیران مسئول واریز شده است. بنا بر اعلام وزیر ارشاد دولت در سال گذشته تنها 60 درصد یارانه مصوب مطبوعات را پرداخت کرده است. وی البته دلیل این مسئله را عدم تخصیص 100 درصدی اعتبار مربوط به این بخش عنوان کرده است.
/مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.